Historia CHANTARELLE

CHANTARELLE Laboratory Derm Aesthetics to marka polskiej firmy Prof.Cosmetica, która istnieje od listopada 2004 r. Nazwa marki CHANTARELLE pochodząca z języka francuskiego, oznacza „śpiewać jej” (chanter – spiewać, elle – ona). Filozofia marki od początku zorientowana jest na melodyjnie skomponowaną pielęgnację kobiecej skóry (z czasem rozszerzoną o potrzeby przy pielęgnacji skóry mężczyzn). Francuskie związki firmy sięgają okresu przedwojennego, kiedy to przodkowie założycieli marki przebywając w czasie emigracji we Francji i Belgii zaszczepili sympatię do kultury i języka francuskiego. Te powiązania emocjonalne przetrwały do dziś i są źródłem inspiracji dla ekspertów marki.

 

LILLE fotografia archiwalna 00

 

Firma od początku rozwijała się jako producent innowacyjnych preparatów dla kosmetyki profesjonalnej, a następnie także jako producent nieinwazyjnych urządzeń laserowych do aplikacji produktów kosmetycznych. Po zdobyciu silnej pozycji w Polsce rozpoczęła ona eksport preparatów i sprzętu w trzech głównych kierunkach: kraje UE (Wlk. Brytania, Niemcy, Rumunia, Węgry, Słowacja), wschód Europy (Rosja, Białoruś, Ukraina) i na Bliski Wschód (Zjednoczone Emiraty Arabskie). Dzięki współpracy z jednostkami naukowymi i realizacji wielu projektów z funduszy Unii Europejskiej firma zbudowała adekwatną do strategii strukturę organizacyjną, jak i znacznie rozwinęła wykorzystanie najnowszych światowych technologii.

 

2005
•    powołanie marki CHANTARELLE Laboratory Derm Aesthetics;

2006
•    powstaje linia CAVIAR CARE 40+ z ekstraktem z kawioru i pereł dla skóry dojrzałej ze zmarszczkami;

2007
•    wprowadzona jest linia oczyszczająca i antybakteryjna IDEAL PURE z kwasem salicylowym dla skóry tłustej, łojotokowej;

2008
•    eksperci marki opracowują absolutny bestseller - preparaty RED STOP Couperose z kwasem laktobionowym i glukonolaktonem dla skóry naczyniowej;
•    rusza produkcja pierwszego urządzenia do mezoterapii bezigłowej;

2009
•    wprowadzona zostaje linia RED STOP Rosacea Sensitive z kwasem azelainowym i glukonolaktonem dla skóry wrażliwej, z trądzikiem różowatym;

2010
•    powstała linia NORMACELL z kwasem migdałowym dla skóry mieszanej;
•    poznajemy odżywiającą linię NUTRI MAXX 40+ z roślinnym błękitnym retinolem  i kwasem hialuronowym dla skóry dojrzałej;

2011
•    opracowany zostaje własny, unikalny nieinwazyjny zabiegowy sprzęt laserowy ;

2012
•    opracowano linię ESTRINI 50+ bogaty w unikalne fitoestrogeny i silne składniki odmładzające  dla kobiet dojrzałych w okresie post- i menopauzy;
•    powstaje rewitalizująca linia witaminowa ROYAL GLOW CLINIC dla skóry zmęczonej, szarej, bez blasku;
•    nowe liftingująco-modelujące urządzenie laserowe THERMO-SPHERIX® z unikalną technologią  wirującego pola magnetycznego, stosowaną w technologiach kosmicznych;

2013
•    poznajemy linię intensywnie nawilżającą i odmładzającą linię LA AQUA dla skóry suchej i przesuszonej;
•    wprowadzono nową generację kosmetyków fotoaktywnych PDT z linii FERULASHI dla osób z widoczną reaktywnością skórną w innowacyjnych zastosowaniach kwasu szikimowego i ferulowego;
•    powstaje liftingująca linia peptydowa LIFT PEPTANGO R dla skóry wiotkiej, ze zmarszczkami-także do zabiegów PDT światłem czerwonym LASER /LED;
•    opracowane zostaje także nowoczesne urządzenie – magneto-laser PHOTO-DYNAMIQ® dedykowany do terapii fotodynamicznych PDT;

2014
•    firma wprowadza Laser nowe wielofunkcyjne urządzenie VIASKINER® Meso-LED-laser - przeznaczone do nieinwazyjnej dermoestetyki i medycyny estetycznej;

2015
•    powstaje firmowy Instytut Kosmetologii Estetycznej CHANTARELLE w Warszawie;
•    opracowano linię bez konserwantów N.A.P. PURE BEAUTY z systemem niejonowego nano złota i srebra;
•    kolejna nowość marki to magneto-LED-laser PDT-MASTER® z polem magnetycznym, który łączy działanie światła LED, światła lasera i pola magnetycznego.

 

CHANTARELLE Promocja sierpniowa bd

Newsletter

 

Facebook
YouTube
google-plus-logos